Monday, August 8, 2016

Unexpected News

Assalammualaikum..
 
 
unexpected..
 
 
Semua itu rezeki Allah beri.. terima dengan Redha..
 
 
Jumaat lepas, 5/8/2016.. 5 hari lambat datang period. Mula-mula x datang period ok lg.. tapi bila dah masuk hari ke-5 dan x ada symptom akan datang period.. so mula lah hati terdetik adakah aku pregnant lagi? sedangkan kalau aku pregnant.. aku memang x bersedia langsung. Faiq baru 1year.. rasa macam dia baby lagi.. and history pregnancy aku yang dulu yang membuatkan aku x bersedia..
 
 
pergi klinik Yuslina, buat pregnancy test.. doctor sahkan aku pregnant 5 weeks 1 day. masa tu x tahu nak suka ke nak sedih. jiwa bahagi 50-50... aku sayang anak-anak aku tapi dalam pada masa yang sama aku x sedia. tapi nasib doctor tu ok.. dia slow talk ngn aku and husband. ada je wanita yang bersalin czer and setahun kemudian dia pregnant lagi.. and x perlu risau.. just follow-up dengan doctor pakar tentang condition aku...
 
 
suami pun dah brainwash aku.. dia kata mana tahu anak ni rezeki kita.. and kita muda lagi.. baru 30.. nanti rehat awal.. biar penat sekarang... nanti kita dah pencen anak pun dah lepas. and memang target aku 35 aku nak stop and focus kat anak-anak pulak..
 
 
Alhamdulilah sekarang aku dah terima takdir Allah.. aku doa, anak yang aku kandungkan ini akan jadi anak yang soleh/solehah, diberi kesihatan yang baik, diberi sifat fizikal yang sempurna..
 
 
insyaAllah.. April 2017 adik baby akan keluar jumpa abg Azhad and abg Faiq..

No comments:

Copyright to Wanie Boahari
Designed by UMIESUEstudio 2016